z:8/4/2024 a:11/4/2024
Náplň práce:
- Vyřizování telefonátů a emailů
- Administrativní činnosti
- Pojížďky.
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Základy na počítači
- Nutný řidičský ...
TŘ z:13/12/2023
Náplň práce:
- domlouvání a evidence zakázek a jejich fakturace
- emailová, telefonická a osobní komunikace se zákazníky
- všeobecné administrativní úkoly
- ...
Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00)
Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným ...
Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz
Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652
Náplň práce: zodpovědnost za různorodé ...
Pozice vhodná pouze pro OZP!!!!
Docházky, recepce, administrativní činnost.
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Životopisy zasílejte na email: alice.sobolova2@generaliceska.cz, vybraní uchazeči budou pozváni na pohor
Pracocní doba: Po-Pá ranní ...
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM.
Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz
Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta ...
Dobromilice
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM.
Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz
Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta ...
Vřesovice
C04 z:4/8/2023 (vyhrazeno pro OZP) a:24/11/2023
Náplň práce:
- jednání se zákazníkem, prezentace zboží zákazníkům, komunikace se zákazníky
- vedení evidence obchodní ...
kontakt - Polách Jiří, tel.: 605 055 055, e-mail: pastelka@55.cz
- volat - Po-Pá:8 - 19h
Jedná se o obsazení chráněného pracovního místa = nabídka je určena výhradně pro osoby ...
Společnost Z + M Logistics, spol. s r.o. hledá zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Velký Dřevíč, okr. Náchod.
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), zkrácený ...
Hronov
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb.
Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá.
První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).
Administrativní pracovníci:
- příprava dokladů pro účetnictví
- příprava podkladů pro fakturaci
- přebírání, třízení a odesílání pošty
Nutná aktivní znalost ukrajinského jazyka a ...
Administrativní činnost - papírování, kopírování, kontaktování zákazníků, kontrola plateb.
Pracovní doba 07:30 - 16:00, Po - Pá.
První kontakt e-mailem (realylife35@gmail.com).